DUS Mellervang

DUS-ordningen på Mellervangskolen er en skolefritidsordning, der optager alle børn fra og med børnehaveklasse til og med 3. klasse, hvis forældrene ønsker det. Der er pladsgaranti.

Der er kontrolleret fremmøde. Det betyder at vi kontrollerer at barnet kommer og går på de tidspunkter der er aftalt med forældrene. Hvis aftalerne ikke overholdes, kontakter vi forældrene.
Når børnene starter i 3. klasse, kan forældrene fravælge kontrolleret fremmøde, og opnå et nedslag i forældrebetalingen. Dette kan drøftes med DUS-ordningens medarbejdere.

Den daglige åbningstid på skoledage er fra kl. 6.30 - 8.00 og fra kl. 11.30 - 17.00.
Fredag lukker vi kl. 17.00.
Den almindelige åbningstid i en DUS-ordning er fra kl. 7.00.

For at kompensere for den ekstra åbningstid er DUS-ordningen lukket i forbindelse med nogle ferier og helligdage. Se mere i skoleårets kalender.

Der kan ske ændringer i åbningstiden. Det vil der blive informeret om i god tid.

Du er velkommen til at kontakte os med praktiske meddelelser, når du har brug for det, men det bedste tidspunkt er fra kl. 6.30 - 8.00.

Forældrene holdes løbende skriftligt orienteret om aktiviteter.

Dit barn vil også møde pædagogerne fra DUS i skoledelen, idet pædagogerne bl.a. deltager i undervisningen