Mellervangskolen - Skæv, skøn og skabende

Om Mellervangskolen

Mellervangskolen er en folkeskole i Aalborgs østligste bydel. Skolen har ca. 450 elever og 120 ansatte. Vi er en tosporet skole fra 0. - 9. klasse og vi har to specialklasserækker, en for elever med indlæringsvanskeligheder indenfor Sprog og Kommunikation samt kontaktklasser for elever indenfor ASF.
Derudover er vi kommunens tredje DELTA-tilbud, som er placeret i Ældste afdeling.

På Mellervangskolen vil vi udvikle innovative elever med mod på at begå sig i verden. Det gør vi under sloganet: Skæv, skøn og skabende. Vi har defineret vores fælles kerneopgave. ”Kerneopgaven på
Mellervangskolen er at skabe et levende miljø for læring, kreativitet og trivsel, hvor børnene får redskaber til at arbejde innovativt og får mod på at begå sig i verden”